LIFESTYLE: naamketting


Een fan van extreem veel juwelen dragen, ben ik nooit geweest. Ik hou het liever simpel met enkele basic stuks zoals een ring en alledaagse oorbellen. Sinds kort heb ik er een nieuw unicum bij, namelijk een stijlvolle naamketting die ik bij Smartphoto bestelde. Stijlvol, basic en verzorgd. Precies wat een juweel, naar mijn mening, moet uitstralen. Mijn enthousiasme over deze aankoop is groot en dat deel ik in deze blogpost maar al te graag met jullie. X

E3D969E1-E5E7-4806-9912-647681CCE605.jpg

Zoals hierboven vermeld, kocht ik de ketting bij Smartphoto, waarvan je misschien niet meteen zou verwachten dat zij dit soort producten zouden aanbieden, aangezien er geen foto’s aan te pas komen. Niets is minder waar dus, want Smartphoto staat ook voor personaliseren en laat een naamketting nu net een extreem gepersonaliseerd product zijn.

Processed with VSCO with se3 preset

Mijn zoektocht naar een mooie naamketting was al eventjes bezig, maar omdat ik nogal kieskeurig ben wat betreft stijl en kwaliteit had ik nog niet gevonden wat ik zocht. Tot voor kort dus. Als vaste klant bij Smartphoto weet ik dat hun producten niet teleurstellen, dus dit was de ideale kans om die ketting eindelijk te bestellen. Het duurt wat langer dan normaal voor de ketting geleverd wordt, maar dit wordt vermeld in je bevestigingsmail. Toen ik deze week mijn bestelling toegestuurd kreeg, was ik meteen verkocht.

Processed with VSCO with se3 preset

De ketting is exact wat ik er van verwacht had. Ik koos voor de zilveren kleur, maar ook goud en rosé worden aangeboden. De ketting is stevig zonder dat hij er echt robuust uitziet en zo’n elegante uitstraling is precies wat ik in mijn naamketting zocht. Ook op de afwerking is niets aan te merken. Voor wie dus net als ik zoekt naar kwaliteit en elegantie, Smartphoto is the place to be. Voor een eigen naamketting, die je hier kan ontwerpen, betaal je €99,95 maar de verhouden prijs-kwaliteit is weldegelijk de moeite waard. Ik koos ervoor om mijn naam op de ketting de laten zetten, maar je kan bijvoorbeeld ook een woord gebruiken die altijd met jou geassocieerd wordt. Zo’n naamketting kan ook het ideale cadeau of accessoire zijn voor de kerstperiode die stilaan dichterbij komt.

Processed with VSCO with se3 preset

De ketting is voortaan een vast onderdeel van mijn outfit en ik kreeg er bovendien in deze korte periode al heel wat complimentjes over. X

 

Veel liefs
Margot

 

 

Bewaren

6 gedachtes over “LIFESTYLE: naamketting

Geef een reactie

